طراحی سایت حرفه ای ارزان با وردپرس و جوملا
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت حرفه ای ارزان برخلاف تصور شدنی است! در این مطلب پیرامون شیوه طراحی سایت چیره دست ارزان با وردپرس و جوملا بیشتر گفتگو خواهیم کرد.

هزینه گرد از فاکتورهای زیاد مهمی است که حتی سازمان های کبیر نیز حین تصمیم برای احداث شعبه مجازی خویش در عقیده می‌گیرند. برای یک سازمان، برپایی یک پورتال بزرگ شدنی است بین چند ده الی چند صد میلیون هزینه داشته باشد، به همین دلیل تفریق هزینه اهمیت اکثریت پیدا می‌کند. برای کسب و کارها نیز بسته به قابلیت های باره نظر شدنی است طراحی تارنما بین ۲ تا اغلب از ۱۰ میلیون خرج در بر داشته باشد. به همین انگیزه کماکان بهینه عمل کردن از نظر اقتصادی اهمیت دارد. چه بسا برخی انگاشت کنند طراحی سایت چیره دست ارزان امکان پذیر نبوده و فقط تبلیغی از سوی شرکت های اخیر راه اندازی و بدون تجربه است، ولی این حرف صحت ندارد! یک وب سایت حرفه‌ ای لزوما همانی نیست که برای ایجادش خرج زیاد زیادی پرداخت کرده‌اید، بعد بهتر است همانند موعد خرید هر محصول دیگر یا سفارش هر خدمت یا پروژه دیگر، در اینجا نیز ظاهربینی را کنار گذاشته و روش دیگری به طراحی سایت حرفه ای ارزان نگاه کنیم.

طراحی سایت چیره دست ارزان
طراحی سایت حرفه ای ارزان چگونه ممکن است؟
سال ها قبل را در عقیده بیاورید، زمانی که برپایی یک وب سایت با کمترین هزینه، خرج زیاد زیادی بر روی دست مشتریان می‌گذاشت. به عنوان مثال یک کسب و کار، امروز احتمالاً برای برپایی یک تارنما عادی، یک پنجم فایده یک ماه خویش را صرف کند، اما سنه ها قبل به این منظور می‌بایست فایده چندین ماه کار خود را کنار می‌گذاشت، بلکه کامیاب می‌شد به یک وب سایت اختصاصی برای خویش دست پیدا کند. از طرفی این پروژه بسیار زمان‌بر بود و کمپانی باید سررسید زیادی منتظر می‌ماند. در آن ایام طراحی سایت حرفه ای ارزان به هیچ عنوان معنی پیدا نمی‌کرد، چرا که طراح لاجرم ناچار می‌بود چندین هفته یا حتی ماه بر روی پروژه زمان صرف کند، برآیند اینکه امکان تفریق هزینه ها وجود نداشت و منابع باره بیچارگی اعم از نیروی متخصص، قیمت پروژه را به صورت فضابی بالا می‌برد.

مقاله پیشنهادی: طراحی وب سایت رایگان

طراحی سایت چیره دست ارزان
ظهور سیستم های مدیریت محتوای متن مفتوح همچون وردپرس و جوملا، طراحی سایت چیره دست ارزان را ممکن کرده است، اما چگونه؟ در پروژه هایی که سال های بعید انجام می‌شد، فرد یا شرکت مجری پروژه می‌بایست از صفر تا صد کدنویسی تارنما را اتمام می‌داد و برای کوچک ترین سرنوشت ها نیز به صورت دستی کد می‌زد. به همین دلیل موعد طراحی سایت حرفه ای و ارزان و به دنبال آن هزینه افزایش پیدا می‌کرد. امروز دیگر چنین کاری مورد دربایستن نیست، چرا که سیستم های مدیریت محتوای متن باز هستی دارند. استفاده از آن‌ها رایگان بودن و زیربنای کدنویسی و برنامه نویسی که هر وب سایت فارغ از نوع و کاربردش به آن نیاز دارد، درونشان در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر، تو سیستم های مدیریت محتوا به چهره پیش‌ فرض قابلیت های پایه‌ای همگی وب سایت ها در عقیده گرفته شده و به همین دلیل طراح فقط برای ایجاد قابلیت های ویژه همان وب سایت موعد صرف می‌کند. وقتی سررسید به عنوان اصلی ترین فاکتور تعیین قیمت پروژه تفریق پیدا می‌کند، طراحی سایت چیره دست ارزان نیز شدنی می‌شود! به همین راحتی!

مقاله پیشنهادی: روش طراحی سایت با خرج کم

برخی انگار می‌کنند مجانی بودن، در برگزیدن همگان بودن و متن مفتوح بودن سیستم های مدیریت محتوای رایگان همچون وردپرس و جوملا نفطه ناتوانی آن‌ها است، در حالی که این موضوع در ریشه-بن-بیخ نقطه قوت آن‌ها به احصاییه می‌رود. جامعه‌ای از بهترین گسترش دهندگان جهان از سراسر جهان احد هم آمده و بر روی این پروژه ها پیشه می‌کنند، به همین انگیزه باگ ها و مسیر های نفوذ آن‌ها به مرور موعد بسته شده و کوچک ترین ایراد نیز در کسری از ثانیه برطرف می‌شود. لغایت امروز طراحی سایت چیره دست ارزان به دفعات دیده شده و پروژه های زیاد نیرومند می‌توان نام برد که امروز با استفاده از وردپرس و جوملا ایجاد شده‌اند. در حالت کلی، تقریبا به ۳۰ درصد دنیای وب که دربرگیرنده بیش از ۵۰۰ میلیون وب سایت، بر اساس وردپرس بنا شده و از این CMS نیرو می‌گیرد.

طراحی سایت حرفه ای ارزان
یک نکته بسیار بسیار مهم که حین در نظر دریافت طراحی سایت حرفه ای ارزان با وردپرس و جوملا اهمیت پیدا می‌کند، خرج های نگهداری است. تارنما های کهنه یا جدیدی که بدون به کارگیری چنین ابزارهای متن بازی طراحی می‌شوند، هزینه نگهداری بی اندازه بالایی دارند، به طوری که ایرادیابی‌شان بسیار دشوار بوده و افزودن یا کم کردن قابلیت هایشان بسیار زمان‌بر و برآیند اینکه هزینه‌بر است. اما در این دسته از سیستم های مدیریت درونمایه کل چیز به صورت ماژول است، به این معنی که قابلیت های جدید را تحت عنوان ابزارهایی جدید به تارنما اضافه کرده و یا در چهره احتیاج ابزارها را حذف می‌کنید! به همین راحتی

طراحی سایت چیره دست ارزان
پس در عقیده داشته باشید طراحی سایت چیره دست ارزان با وردپرس و جوملا نه تنها در ابتدای مسیر و زماه تاسیس اولیه وب سایت، بلکه در ادامه نیز برایتان مفید خواهد بود. اینتن مفتخر است به منظور افزایش توانایی کاربران برای شغل با شعبه مجازی خود، هم‌گام شدن با به روزترین تکنولوژی های روز در گویه طراحی سایت، کاهش هزینه ها برای مشتریان، دادن حق گزینش به مشتریان برای عوض کردن حامی خویش پس از اتمام کار پروژه، آسودگی در کار کردن با تارنما و آسودگی در ارتقای قابلیت های آن، با استفاده از جوملا و مخصوصا وردپرس پروژه های خویش را پیاده سازی می‌کند. 





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: